5 Kasım 2010 Cuma

Photoshop'ta denemeler

Bugun, Photoshop programını kullanarak bazı çalışmalar yaptım. İnternette bulduğum bir fotoğrafın farklı versiyonlarını denedim.
Fotoğrafın orjinal hali şöyle:


Biraz kontrastı ve renkleriyle oynadım:


Arka planı siyah-beyaz yapıp sadece kadını ve atı ön plana çıkardım:


Sephia modunda, yağmur efekti verdim:


..ve son olarak fotoğrafa "suluboya efekti" verdim:


Tüm bunları yaparken burdan faydalanmadım dersem yalan olur:)
Görüşmek üzere...

İlave: Çevremdekilerden gelen "Arka planı siyah-beyaz yapıp, kadın ve atı nasıl renkli yaptın?" soruları üzerine sırrımı açıklıyorum:) ancak bir parça Photoshop bilen birinin anlayabileceği bir dille: Önce tüm fotoğrafı siyah-beyaz yapıp, sonra kadının ve atın üzerinde "history brush tool" gezdirdim. Bu eski hallerine dönmelerini sağladı. İşte bu kadar kolay:) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder