22 Ağustos 2010 Pazar

Sofya'da bahar başkadır...


Bulgaristan'ın başkenti Sofya'da bahar başkaymış...Benim de geçen seneye kadar haberim yoktu..Taa ki bir iş fırsatı eşimle beni Sofya yollarına düşürene kadar...
Burası Vasil Levski Ulusal Stadyumu yanındaki Borisova Gradina Parkı. İstanbul'da yaşayan biri olarak şehrin merkezindeki bu devasa parkı ilk gördüğümde çok şaşırmış ve çok sevinmiştim. Yıllardır içimde kalan "paten kayma" hevesimi yine bu park sayesinde gerçekleştirdim.
Ancak Sofya'da yeşil alanlar sadece parklarla sınırlı değil, bahar geldiğinde neredeyse tüm sokaklar yemyeşil oluyor. Ahh ahh özledim bu güzelim yemyeşil parkları ve tabi paten kaymayı...

Borisova Gradina'dan:







Köpeğini gezdirenler, bisikletle & patenle dolaşanlar, sarmaş dolaş sevgililer... Ne yazık ki; İstanbul'da yeşil alan bulmak giderek zorlaşıyor :(

1 yorum: