25 Ekim 2010 Pazartesi

Kırmızı Ev'de "Crème Brulée"

Sofya'da bir akşam, iş çıkışı arkadaşlarla dışarda yemek yemek için mekan ararken, aklıma web sitesini görüp beğendiğim Pastorant Restaurant (Пасторант) geldi. Sitesinde gördüğüm fotoğraflardan çok etkilenmiştim, çok sıcak bir ortam gibi görünüyordu ve "Hadi" dedim, "sizi oraya götüreyim". Ama sokakların isimlerini bilmediğin bir yerde bu restoranı bulmak ne mümkün! Dolaşıp dolaşıp bulamadıktan sonra "eeehh" dedik ve aramaktan vazgeçip kendimizi bize en yakın restoran olan Kırmızı Ev'e (Червената къща-chervenata kışta) attık. İyi ki öyle yapmışız.. Yemekler gayet lezzetliydi..
Yemeğimizi yedikten sonra bir de baktık yan masaya yanar dönerli, alevli bir tabak gidiyor. "Bu ne ola ki?" dedik ve hemen aynısından sipariş ettik :) Meğer "Crème Brulée" imiş. Hemen telefonumla çektiğim fotoğrafını paylaşıyorum.

Şöyle ki:

Sanıyorum tatlının üzerine bir miktar alkol döküyorlar bu alevli görüntü için. Bir süre sonra alevi yok oluyor ve afiyetle tatlınızı yiyorsunuz..Olur da yolunuz Sofya'ya düşer ise, Kırmızı Ev'de yanar dönerli Crème Brulée'yi bir deneyin derim:)

Bu arada, Pastorant Restaurant'ı daha sonra buldum, içine girdim ancak yemek yiyemedim. Ufak bir yer olduğu için her zaman yer olmuyor. Ancak aynen web sitesindeki gibi oldukça sıcak ve ev havasında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder