5 Mayıs 2011 Perşembe

Selam Dünyalı !! :)

Uzun zamandır sayfamı başı boş bıraktığımın farkındayım. Ama benim hiç suçum yok, tüm suç blogspot'u yasaklayanlarda! Araya mesafe girince de dünya işlerine daldım tabii :)
Geri dönüşümü şöyle bir pastayla kutlayalım isterim :) Kendisi tarafımdan yapıldı ama tadı görüntüsü kadar iyi değil maalesef:(   Pasta kreması konusunda beni aydınlatana 100 bin lira vericiymmm :)
("100 bin lira para mı " nidalarını duyar gibiyim:))


Çikolatalı frambuazlı pasta yapmaktı amacım. Görüntü 10 numara, ama ahh o kreması yok mu.. Ben diyim muhallebi siz deyin puding!! Pastacı kreması istiyorum!!

2 yorum:

  1. çok güzel görünüyor ve lezzetli.. eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim..Krema denemelerim olumlu sonuçlanırsa daha lezzetli olacaklarını umarım :)

    YanıtlaSil